środa, 8 lutego 2012

Na początek słów kilka.....

.....niektórzy z Was znają mnie już z sieci z mojego poprzedniego bloga o biżuterii. Ale tutaj będzie zupełnie inaczej. Chciałabym pokazać troszkę siebie i sprawdzić się nie tylko w pokazywaniu swoich tworów biżuteryjnych. Także trochę jako "opowiadacz". O czym? O życiu głównie. O moich innych pasjach.

Pierwszą na pewno jest gotowanie i na pewno znajdziecie tu mniej lub bardziej udane przepisy. Nie będą po całości mojego autorstwa (bez kitu nie jestem zawodowym kucharzem :)), ale będą z moimi modyfikacjami tak więc od uprzedzam komentarze typu "tego się tu nie dodaje itp". Cóż ja dodaję i już :)

Kolejna moja pasja to książki więc jeśli znajdę coś godnego polecenia to postaram się o tym rzetelnie napisać. Ale oczywiście subiektywnie :D

Nie mogłabym zapomnieć o muzyce, więc będę zapewne podrzucać coś, czego aktualnie słucham, bądź wracać na "stare śmieci" - głównie zapewne znajdziecie tu rock i metal, ale nigdy nie mów nigdy, może zdarzyć się nawet jazz bądź reggae ;)

Jeśli coś innego przyjdzie mi do głowy i będę chciała podzielić się tym z Wami to pewnie też napiszę. Jednego na bank nie będzie - smutów. Nie chcę abyście czytając mój blog popadli w depresję. Chcę aby czytało się miło i przyjemnie. Problemy życiowe mam (jak chyba każdy) ale jeśli będę chciała z kimś o nich pogadać napiszę po prostu do tej osoby wiadomość ;)

To chyba już... Mam nadzieję, że moje gryzmolenie przypadnie komuś do gustu i że znajdą się osoby, które będą chciały tutaj zaglądać.

Ciepło pozdrawiam

Nessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz